HEMMA IGEN ! SKÖNT

Hej älskade läsare. Idag åkte jag aldrig till sjukhuset. Stannade hemma hos älskling
och tog hand om honom. Han hade nästan 40 graders feber under natten och fick
andningsproblem då fick jag panik sprang ut och hämtade hans mamma som ringde
112 men dom tyckte det lät ofarlig som dom kopplade vidare till sjukvårdsupplysningen
så hon fick snacka med dom. Hans feber gick ner efter ett bra tag och idag va han
lite kryare tack och lov... Men varm som fan att sova brevid med tanke på hans feber..

När jag kom till Uppsala så träffade jag på Frida och vi tog en tur till Jalla och käkade
middag där och snackade om lovet. Mest om olyckan jag va med om och sen om en
annan sak också. Åkte hem med bussen som gick 19:10 och pappa hämtade mig inne
i Bjöklinge där jag fick stå i 15 minuter och frysa sönder.
Nu ska jag se på film tillsammans med pappa och ta en alvedon och koka en kopp varmt
underbart TE, sen antar jag att det blir sängen och försöka sova lite granna. Får se ifall
jag åker till skolan imorgon , jag vet inte ännu men skulle behöva det faktiskt.. Jag
saknar min skola :o hur fan man nu kan sakna en skola , det vet jag inte !

Uppdaterar senare täntke jag :) så vi höres efter filmen & jag ska försöka fixa så jag
kan lägga in mina mobilbilder åtminstonde som är tagna under lovet så något nytt
kommer upp på min tråkiga blogg. Ha en underbar kväll, jag ska mysa med pappsen nu
kram på er alla. Massa kärlek ifrån er favorit bloggare Sofie :)



Pappa & älsklingen i Norge i somras. ååh vad jag saknar, jag vill tillbaka.
Om man räknar bort alla dom äckligt höga stupen som man åkte över &
bilolyckan då vi körde på älgen :( , hihi <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0