HELT SLITEN CHEY

Jag sitter ust nu och gör ingenting. Är helt dödens och jag orkar verkligen inte göra nånting
fast jag måste försöka göra nånting att äta snart eller om ett kort tag med tanke på att
pappa är på julbord någonstans med jobbet och kommer hem vid 9-halv 10 och då ska jag
antagligen redan sova för jag är helt slut och jag har fortfarande ont i huvet :( så det hjälpte
inte med att ta en huvudvärsktablett och ligga och vila (sova i 2 timmar) utan den är
fortfarande kvar och jag kan inget annat att göra än att ta en huvudvärkstablett till antar jag.
Och dricka massvis med vatten som jag redan gör & så håller jag på att få munsår på
underläppen också men han smörjt på anti så det ska försvinna inom 2-3 dagar hoppas jag..
Nej nu ska jag komma på nånting att göra , så jag kan fördriva tiden tills min fader kmr
hem och då ska jag försöka utmana honom om att se på film när han kommer hem men jag
tror faktiskt att han kommer orka det. Menmen :) nu ska jag lägga mig i soffan och bara
ligga där och se på film med tända ljus och kopp te tror jag. Låter underbart skönt tkr jag!
Så vi hörs senare, puss på er sötnosar.

Kommentera gärna lite mera än vad ni gör ? Läs inte bara inläggen kommentera med
ifall ni har någon kommentar att skriva angående dagen elr sådära , ni fattar!

Kommentarer
Postat av: Melina - 19 årig nagelteknolog

Ja, hon ville ha juliga naglar så då gjorde vi det :)



Tack, kul att du gillar dom! Jag arbetar som nagelteknolog och arbetar med Uv-gelé, jag sitter på en salong i Haninge i Stockholm, så bor du i stockholm är det bara säga till om du vill boka en tid :) Alltid roligt med nya kunder, hihi!

2010-11-29 @ 19:47:00
URL: http://meliinea.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tyvärr är jag inte 94a utan jag är 96a. Men jag känner däremot 94a killarna, min bror spelar där. Men har ingen aning om dom har mött ert lag. :) Kram. Fortsätt fråga på du!

2010-11-29 @ 19:55:50
URL: http://skulds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0