HARRY POTTER DEL 1

Ojoj helt underbart kul igår alltså :) bilderna kommer senare min kompis
har doom på sin blogg och fb jag ska ta dom senare hinner inte nu.
Sitter just nu och äter tillsammans med älskling och sen ska jag sminka mig
lite snabbt bara och fixa håret typ och sen ska vi åka på bio :) vi ska se på
harry potter , mysigt att gå ensam med baby.
Fick en fråga om frågestunden också. Jag kommer svara på frågestunden när
jag kommer hem igen och det gör jag på måndag ! Och du som är anonym
det är väll antagligen du som frågade om jag hade vart gravid också.
Jag tkr du kan visa vem du är ist.
Kommentarer
Postat av: S A G A ♥

bra, toppen :D

2010-11-20 @ 21:40:49
URL: http://sagalinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0