FINDUS THE FLUMIS



Sitter nu i datasalen tillsammans med Sara Fuckarn Findus Pettersson, hon är helt
flum och tro mig det smittar av sig. Jag va på fett grinigt humör tidigare idag och på
matten höll jag på att klappa till min lärare för hon satt o tjatade på mig att jag skulle
göra klart diagnosen jag höll på med fast jag satt o försökte tänka i huvet. Men hon
tjatade på mig som fan ändå. Drygt värre alltså ! Morrmorr på henne.
Haha Findus har rast nu och jag har redan slutat och gör ingenting bara datorn och
fuckar ur på fb tillsammans med lejon och findus :) vi är helt galna. Men tack vare
findus nu under datasalstiden så har jag blivit på lite bättre humör iaf men så fort
jag kommer se någon ful horunge på stan eller något sånt dära så kommer jag att
antingen flyga på personen eller så kommer jag lacka och slå på en vägg igen så
jag kanske slår mitt finger vrikat igen. Det vet man aldrig ! :D bara fråga lejon hur
jag kan bli hon har sett ganska mkt på så kort tid, hehe ..

Nu ska jag fortsätta mobba findus som sitter o leker duktig på sin geografiuppgift
på sin rast helt värdelöst alltså :o hööhö uppdaterar er senare smurfar. Herrå !

Kommentarer
Postat av: lejon

Haha, oojaah det har jag allt! :D <3

usch du får inte göra illa dig sådär!! <3

2010-12-02 @ 16:06:51
URL: http://simpleeheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0