FARLIGT VATTEN ..



Du har nu själv gett dig in på farligt vatten. Jag sa åt dig att inte ge dig in i något
som du själv inte kan arbeta dig ur, men vad gör du.. Jo du gör tvärtemot & sen
kommer krypande som en hund med svansen mellan benen och ber om mig hjälp
för du själv har klantat dig och inte kan ta dig ur din egen sitvation som du själv
satt dina egna fötter i. Hur många gånger ska jag behöva säga åt dig att lyssna på
vad jag säger för jag vet vad jag talar om. Säger allt till dig, tips råd. Rubbet av
egen erfarenhet men ändå så gör du tvärtemot vad jag säger.. Jag har ledsnat !
Du får ta dig ur detta på egenhand så får du se själv vad jag menar med allt jag
har sagt åt dig. Jag hoppas nu du lär dig en läxa vännen..

Kommentarer
Postat av: Em

guuud vilken fin blogg :O



Jätte fin header också! <3



kika gärna in på min blogg, följ den om du gillar den.

kramiss!^^

2010-11-09 @ 19:37:08
URL: http://emlovethailand.blogg.se/
Postat av: Em

Jaa det kan vi göra :D

2010-11-09 @ 20:13:24
URL: http://emlovethailand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0