DUKTIG FLICKA IDAG

ojoj fan va duktig jag känner mig. Jag gick upp kvart över 6 och jag är redan klar.
Jag vart klar redan kvart i 7 så jag hinner skriva ett inläggg i bloggen hemma för
första gången på väldigt länge :D jag känner mig lite granna stolt faktiskt.
Men jag tänkte faktiskt slänga in en pirog i mikron som jag kan äta i bilen nu sen
ska pappa och jag åka in till stan och jag ska vidare med bussen emot skolan :(
vi hörs senare ikväll jag ska umgås med massa tjejer idag och käka middag ute
för vi firar Rebecca som fyller 18 imorgon. Stor flicka då !
Nu måste jag kila , pappa slängde in pirogen i mikron åt mig så den är klar snart.

Och jag borde inte stressa mera för jag har fått två munsår nu, ett på överläppen
och som jag skrev igår så fick jag ett på underläppen. Dom sitter diagonalt :( jag
ser jätte rolig ut med dom... Hoppas ingen mobbar mig i skolan bara.. Försökt
täcka så bra ssom möljigt och jag sov med anti på. Någon som har andra förslag
emot munsår så kommentera gärna det om ni kikar förbi ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0