ÄLSKLING KOM HEM NU

Nu sitter jag vid datorn igen och min älskling sitter i bilen tillsammans med pappa. Så
snart är dom hemma igen och jag kommer överfalla min bebis med kyssar usch vad
jag INTE klarar av att vara utan honom egentligen men ibland måste jag helt enkelt :(
Men nu ska jag inte deppa över det utan jag kan inget annat än längta tills han står i
mitt rum och ser så söt ut när han ler som han alltid gör när han kommer och när han
brukar säga "älskling jag är hemma" så fort han kommer in i rummet mitt. Ååh jag kan
inte ens säga hur mkt jag älskar honom.
Hur som helst vi ska se film och fika lite granna med pappa mysigt värre & med tända
ljus och en såna dära doft grej så det luktar gått som man kan ha och tända på som
glöder, ni fattar kanske vad jag menar :) ? om inte så kan jag inte förklara så mkt
än så tyvärr. Men nu ska jag stänga av filmen jag började kolla på och så ska jag
tända ljus i rummet mitt och släka ner älsklingen brukar tycka om när det är så när han
kommer "hem" , ååh nu får han va här snart. Vi hörs senare sötnosar !


passande låt på mig tkr jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0