HANS LÅTAR, HANS RÖST - ALLT ÄR PERFEKT!

DKR ft. Miller - har du glömt

DKR ft. TC - fäller en tår

DKR - jag har aldrig lyckats



Hans låtar får mig verkligen att tänka, förstå & tro återigen.
Ingen aning om vad han heter egentligen men jag kan bara säga att
jag verkligen älskar hans låtar. Dom är underbara ! Hans texter
är verkligen vackra och man kan känna igen sig själv i vissa av
hans meningar som han sjunger i vissa verser.
Jag drogar hans låtar nu & kan verkligen inte sluta lyssna på dom..
Ge honom en chans,
han har uteseendet , han har rösten + hans dialekt dödar 

Vad tkr ni om hans låtar?  

Bild på snyggingen:

Kommentarer
Postat av: julie

kjempe fin blogg!! : )



se på min blogg for å si om du syns gladiatorsandaler er hot or not! : )

2010-05-20 @ 19:37:50
URL: http://julieh1.blogg.no
Postat av: Pernilla

daniel rubin :)

2010-05-21 @ 01:10:53
URL: http://pillsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0