UPP & NER HELG

Som rubriken lyder så har denna helg varit upp och ner.
Niornas bal va i fredags så ja va där med massa kompisar det va jättekul tills slutet då det verkade spåra som fan och polisen kom MYCKET tidigare i år än förra året och hällde ut allas dricka. Stackars dom som hade lagt ut pengar på dricka sen bara får det uthällt fast hur som helst jag åkte med rebecca hem och sen på lördagen va jag med Sanna och vi åkte till skärplinge och va med hennes kompisar där det va kul. Vi kollade runt på youtube en video som en av dom som vi va hos va med i. Söker ni på "snöskoter på asfalt" den kollade vi bland annat på sen bytte vi till hem till midgård fan va alla skrattade hihi. Sen sov jag hemma hos sanna och sen vet jag inte mera vad jag ska säga om helgen. FÖRLÅT kan ja säga för denna söndag. Nu väntar jag bara på svar ifrån om pappa börjar jobba tidigt imorron eller sent så jag kan medela mamma om hon ska hämta mig eller inte :)

Tänkte sätta på en film nu eller så sitter jag bara på datorn lyssnar musik , snackar på msn och kollar bloggar som jag brukar göra =) puss på er så länge.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0