SISTA DAGEN I STHLM

Vaknade typ runt halv tre och då orkade jag knappt gå upp så tjatade på Toni att hämta mina kläder så jag kunde gå in och duscha men nejdå det orkade han absolut inte. (lata jävel) men efter vi duschat så skulle han köpa smink till mig men hans kort gick inte ens att handla med idag så det vart inget + jag kommer inte komma hem eller ge Rebecca hennes 40 kr heller *suck*
Men vi drog hem igen och vi fick 100 kr av hans pappa så vi drog ner till en pizzeria och käkade där sen drog hem så nu sitter vi bara här och degar. Jag är as yr och är typ as sjuk sen igår så jag antar att jag inte kommer orka skolan imorron men såklart så kommer mamma att tjata på mig som vanligt..
Sista dagen i sthlm dessutom också så jag ska försöka komma hem på ett eller annat sett ikv men det får vi se hur det blir med den saken men jag kommer nog inte kunna blogga när jag kommer hem för då är klockan för mkt säkert.
Jag fick en läsarfråga ifrån Anonym som jag tänkte svara på också. Så här kommer frågan !


Fråga :
har du gjort din header? :D
i vilket program? den är jätte fiiiin

Svar:
Jag har faktiskt inte gjortm in header själv för jag kan verkligen inte sånt dära med bilder och koder.
Och med tanke på det också så kanske du redan fått ditt svar på vilket program jag använt eftersom jag inte gjort den så vet jag inte vad HON använde men det kan jag ta reda på om du vill ?
Det är bara att höra av sig till mig igen fast inte anonymt dåra så jag kan få tag i dig .. :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bara undrar, betalar Toni smink tåg och skulder åt dig? Varför ? :p

2010-05-09 @ 22:36:42
Postat av: elin'

hej jag älskar din blogg och din design, hon som gjort din header, har hon gjort till flera ? skulle gärna vilja bli länkad t henne. tack !<3

2010-05-11 @ 20:00:18
URL: http://elinlinneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0