MÖHÖÖ

Har varit hemma ett tag nu. Varit i skolan sen efter lunchen åkte jag och Madde till Boland skolan och träffade roligt folk. Men inte han jag skulle träffa för han ignorerar mina sms och verkar undvika mig så gått det går börjar tröttna ganska rejält på det, men hur som helst sen drog jag och hon + robert till stan och bara satt på stationen och sen kom anders och hämtade mig och Madde , skjusade hem mig oh jag tog ne läsk och la mig i sängen o glodde TV tills mamma ropade att det va mat så nu sitter jag bara här och har tråkigt och ska snart dra på mig träningskläderna och cykla ner till Maxi med angelica förhoppningsvis och handla gottigott tills imorron för då är det ju Nationella *suck* ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0