INNEBANDY AVSLUTNING

Idag har jag varit i skolan till lunchen då drog jag med Madde till John Bauer träffade Huusko och satt med han och solade ett tag utanför deras skola sen åkte jag och  Madde ner på stan träffade Rebecca på busshålsplatsen typ och så va vi med henne och massa andra nere vi ån och där va det skönt som fan att sitta. Tummen upp på det sköna vädret alltså!
Jag drog hem till stenhagen runt halv sex tiden ungefär för att äta och sen fixa mig inför träningen men jag somnade när jag kom hem efter jag käkat så jag vaknade fem minuter innan samling så det va ju bara att slänga på sig kläderna och springa ner till hallen men som tur var hade dom inte börjat än.
Som rubriken min lyder så va det innebandyavslutning idag så p95 & DJ17 (vi) hade träningsmatch emot föräldrarna och vi vann med 13-10 tror jag det vart.
Efter träningen kommer pappa ut och det första jag säger till han är "pappa vi måste åka och köpa kondomer för jag har fått min mens" men direkt efter jag sagt det så säger jag om meningen för jag märkte att jag sa kondomer istället för tamponger.. Ojoj så fel allt kan bli ! :)

Nej men nu ska jag ta och fräscha upp mig så ska in i duschen sen lägga mig i min älskade säng och sova antar jag om inte nån lustig sak får för sig att smsa mig så jag inte kommer kunna sova. Godnatt !
Kommentarer
Postat av: elin'

SV: tack så jätte mycke för hjälpen :) <3

2010-05-12 @ 09:45:43
URL: http://elinlinneah.blogg.se/
Postat av: Sanna

Har gjort det nu :)

2010-05-12 @ 10:28:16
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0