HELT UNDERBART VÄDER IDAG !

... Japp Japp så äre dåra !
Idag som vanligt har jag varit i skolan.
Madde o jag sminkade oss efter min lunch och sen drog och tog kort ute men det va målnigt då så vi drog in på toan och tog massvis med kort sen drog vi till stan och där träffade vi Huusko men pappa ringde mig och sa att han va påväg till min skola för att hämta mig så jag fick dra till stationen istället så han hämtade mig där. Så nu är jag hemma och har tråkigt istället.
Dagens planer är att vara med Sandrah och Rebecca samt senare kommer Toni och troligen kommer Jonas komma ut då eftersom Toni kommer. (Tror seriöst dom har ngt fuffens för sig.. hmm)

Bilder från idag (några) :

(Klassen)
 
Daniel                  Birk 
 
  Jiyan & Vian                Några i min galna klass

Benjamin & Petter.
Vem jobbar bäst tror ni ?

Birk Markus och Patrik
Tkr det va lite koniskt att markus och putte gör samma sak
med armen och åt samma håll *killar* -.- ..

Madde på rökpaus där lärarna brukar stå ;)
Kameran upp dåra.

Jag flummar mig som en dåre.
Och på bilden ser ni min tung piercing lite..
Men ignorera min mage som hänger över mina byxor :'( ..

Bilder med Madde in the toa :

 
    lägg snygg pose gmn        men vad kollar du på då;)


Mupparna i stenhagenskolan's toalett !
De ni, det viste ni säkert inte ;)
(igga att jag gjorde så jag hade lugg på bilden, tack) ..

Checka tjockisen..
 
Den vart kanon bra på oss            Flumm baby Flumm

Denna bild för avsluta detta inlägg.
Sötnos jag älskar dig, undebara unge !
Fett roligt vi har tillsammans i skolan och snart går vi inte längre i samma
skola och det är synd men lovar att jag ska hälsa på dig.
Love you baby <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör du din eyeliner så bra? hur gör du? kan du inte visa? :D

2010-05-12 @ 21:25:58
Postat av: hanna

Går du i skolan i Uppsala?

2010-05-13 @ 16:17:22
URL: http://hcmo.blogg.se/
Postat av: oliviakarlsson

sv: Tack :) Skitfin blogg !

2010-05-13 @ 17:12:09
URL: http://ohlivias.blogg.se/
Postat av: Alexandra <3

jättte fin blogg :)

gillar ditt hår det är så fint.

kram!<3

2010-05-13 @ 17:17:37
URL: http://alexandraburakhon.blogg.se/
Postat av: veronica

fettet hänger ut ? inte attraktivt direkt så sluta kråma dig framför spegeln som en jävla apa, vem vill ha en uttöjd slampa som knullat med hela uppsala ( & hur mke dricka fick du i dina killar om dom verkligen var så villiga ? )

2010-05-17 @ 11:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0