OM IDAG & MORGONDAGENS PLANER !

Idag: ... har jag varit i skolan och så det jag skrev nedanför typ i det inlägget. Vi hade som sagt var ingen svenska så jag satt i biblioteket och sen drog klassen till idrottshallen för vi skulle ha idrott men så vart det inte nejnej för att taket håller på att rasa in pågrund av snömassorna som ligger på taket så idag va det typ några killar ifrån uppsalahem eller nån annanstans som va och skottade snö på taket så vi hade ingen idrott heller men jag fick kramp i händerna under håltimmen typ för jag skulle tydligen massera alla tjejerna i klassen, började med att jag skulla massera Nishat och sen kom en efter en o ba kan du massera mig med , kag du hålla på med mitt hår och lala haha men jag gjorde som dom sa eftersom jag tkr sånt är kul att massera alltså och greja med hår på folk men sällan jag får ngt tillbaka.. MenMen efter skolan drog jag hem till mamma och satt lite granna vid datorn men internett funkade inte på min dator så jag satt och spelade någo konstigt fågelspel på datorn typ bara och sen ringde Roger och han hämtade mig sen hämtade vi pappa och nu sitter jag här.
Har precis snackat med angelica i tele och vi har bestämt att ta bussen imorron som sagt till matchen vi får se hur den går då hihi.



Imoron är det torsdag och det kommer bli den bästa torsdagen åp mycket länge. Det börjar med att jag ska vara gå till skolan och vara på alla lektionerna typ och vara en duktig flicka som jag "alltid" är i skolan (sikket skämt) och sen vid typ 1 tiden kommer Tim & Toni vara i uppsala (sofie goes happy) så kommer troligen dom två + Jenny komma till min skola sen ska jag bara hem snabbt och packa ner allting som jag ska ha med mig till matchen och sen åka ner till stan och där kommer vi vara ett bra tag och sen kommer Angelica ner och då ska hon jag och Toni ta 18:30 bussen till Vattholma för att jag och Angelica ska spela match emot Storvreta & jag hoppas inte att J & J är där för då vet jag inte vad jag ska ta vägen alltså.. Men Men vi får se
Det är om min morgondag



HA DET BRA SÖTNOSAR JAG VENNE OM DET KOMMER NGT MERA INLÄGG EFTER DETTA FÖR IDAG FÖR NU SKA JAG DRA OCH GÖRA MAT TILL MIG OCH PAPPA SEN SKA JAG NOG BARA KOPPLA AV FRAMFÖR TVN ELLER FRAMFÖR EN BRA FILM, MEN NI FÅR HARE BRA SÅLÄNGE :) GLÖM ALDRIG ATT JAG ÄLSKAR ER !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0