UPPRÖRD LÄSARE KOMMER MED ÅSIKT !

Kommentar ifrån Anonym

JÄVLA TÖNT! Du är så sjukt efterbliven, det var 07 folk hade fjortisstreck? Plus att ingen gick runt med dem, de hade det på grönan, elverket osv. Du kanske borde hänga med lite innan du leker stockholmare. Du är förresten skitful i lugg, eller du kan väl inte göra dig fin så ful som du är. Jävla tönt, sluta lek cool med dina cigaretter och fyllefester. Du leker så jävla mycket, sluta upp med det. Du skämmer bara ut dig, du gör det pinsamt att bo i Sverige. Skärp dig lilla gumman!

Svar till Anonym:
 Som ett kortfattat svar på din kommentar där jag uppfattade det som att du tkr jag är efterbliven och inte vet vad det är för årtal som vi lever i nu.
Då ska jag tala om för dig att vi lever i 2010 och jag är helt medveten om det och jag är ingen sthlmare och det har jag inte påstått heller. Jag är Uppsalabo och där med stolt ! Fast det hade ju varit skönt att få flytta =).
Jag och min kompis som är ute och tar kort och DRIVER om det är ett ord du inte känner till så kan jag ge dig en kort förklaring. Ordet (driver) betyder att man skojar ungefär. Nu vet du vet! Man lär sig nånting nytt varje dag tänka sig alltså ! Sen att du påstår att jag leker , då är min fråga till dig Anonym (om du nu bevakar min blogg så mkt så att du läser den nu) så tkr jag du kan svara igen på denna fråga varför jag leker och på vilket sätt jag leker. Dessutom har ingen tvingar dig att bo i sverige heller om du tkr det är så pinsamt att bo i samma land som mig -.- Det finns nånting som heter att flytta ! TACK FÖR MIG =) ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0