UPPDATERING + en fråga läst ner

Torsdag:
Då va jag i skolan typ o skötte mig bra + jag fick en innebandyklubba i huvet typ av en etta den lilla skitungen. När jag hade slutat skolan så kom jag inte in i huset för mamma va och handalde. Och så får jag sms om att Toni och TIm hade varit i uppsala i två timmar och dom härmade alltså mig och Jenny när vi gjorde så sist vi va i sthlm. Men hur som helst han kom hit till mig då typ och vi träffade Rebecca och va med henne och käkade på max typ försökte få tag i jenny & tim hur mkt som helst men hon dissade så jag vart smått sur på henne då men nu har allt löst sig typ. Sen vid ungefär klockan 6 kom angelica in till stan och så drog jag tono och hon till stationen och tog buss 823 till vattholma för vi skulle ha match där emot storvreta men det vart tyvärr 3-2 till dom. Sen efter matchen duschade jag och så skulle vi dra till bussen och angelica snackade med sin kille i tele o hon frågade honom om han kunde kolla upp när bussen där ifrån gick oc hden gick om fem minuter då hade jag precis fått på mig kläderna och då vare bara slänga ner sakerna i bägen och springa ut till bussen men den kom inte förns kvart i fast den skulle komma tjugo i, dumma buss. men sen kom vi i alla fall hem och det va mysmys med bejbu då.

Fredag:
Jag drog upp till skolan för det va ett måste, gick på lektionerna och va duktig förutom på bilden då orkade jag inte göra så jättemkt p min målning för det va små små små arbeten med mini pensel och jag orkade inte sitta i 1 timme & 40 minuter allrvarligt. Men typ halv 2 kvart i 2 kom toni tim och jenny till min skola och dom väntade på mig. Efter skolan så drog vi hem t mig så jag kunde lämna mina saker och sen drog vi till stan. Vi drog typ klockan fem för jag skulle ha träning men det vart inställd för att dom skottar ner snö ifrån taket på hallen för det höll på att rasa in förut tidigare i veckan typ. Men så låg ´jag och toni o bara myste o kollade film sen senare så drog jag och toni till ica maxi och köpte dricka då vare läsk godis och film på tv sen vare sova. Mysig fredag !

Lördag:
 Idag vaknade jag 09:10 för jag ställde klockan på det men jag stängde bara av alarmet och la mig igen brevid min älskling i hans varme närhet och somnade om tills klockan va 09:58 typ då vare fort som fan upp äta fixa sig ta på sig match sakerna och sen dra ner till Bok C hallen med angelica och toni för jag skulle spela match. När vi kommer dit så kommer leffe och säger att matchen är inställd pågrund av att det blivit fel bokning eller nånting så han hade ringt till arlandas tränare och sagt att dom måste vända för det kan inte bli match och dom va redan inne i uppsala stackrarna. Men vi fick i uppgift av leffe att vi ska ut och gå 1 timme och 40 minuter innan tisda nästa vecka och för att bevisa att vi gjort det ska vi ta kort och visa honom på träningen som vi ska ha på tisda typ. Men jag ska i alla fall spela match ikväll 20:20 i allians med U-laget emot frötuna eller något sånt dära hoppas den matchen i alla fall går bra mihi. Men nu ska jag kolla runt mera på intenett sen ska älsklingen sitta :) Puss på er alla älskare och min blogg lever så länge ni läser och kommenterar !




Jag bjuder på en bild som jag hade som header förut
hihi, ska jag göra om min blogg eller skajag ha som jag har nu (?)
Kommentera vad ni tkr.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker den är fin som den är men du får avgöra själv vad du tycker :D <3

2010-03-07 @ 20:53:20
URL: http://sandrahabibolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0