Tobias Waltin gästbloggar

Chacha alla sofies små bloggläsare!
Nu är det så att själva Tobias Waltin som gästbloggar..
Ibland är det skönt att blogga man får skriva av sig och det är skönt ibland..

Kan ju börja med att säga att jag saknar dig sofie.. Vet att vi har glidit somfan ifrån varandra. Och det är inte okej.. Det var skönt när du och jag var taighta tillsammans.. Vi pratade om allt!
Vetinte rikigt vad som hänt.. Jag som inte skött mig eller hur man ska säga..
Vet att du har svårt att tro på mig när jag säger jag saknar dig..
Men du måste försöka för jag gör verkligen det..
Vet att jag inte smsar så mkt eller så. Men jag orkar bara inte smsa mkt längre.. Det känns så tråkigt eller hur man ska säga.
Kommer ihåg när jag träffade dig för första gången när du satt på bänken och jag kom fram till dig..
it was memories..
Hoppas verkligen vi kan ta upp kontakten och bli taighta igen..
Kan säga tre ord tolv bokstäver sofie.
Jag Älskar Dig Syster




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0