TACK IDA

Jag vill börja med att tacka Ida som skrev det underbart gulliga inlägget åt mig.
Egentligen orkar jag inet skriva för som hon skrev jag mår itne så jättebra direkt menmen jag ger mig ett försök igen på att skriva ett kort inlägg om dagen i alla fall.

Idag va andra nationella provet i engelska avklarat och jag vet inte hur det kommer gå alls men man kan ju alltid hoppas ellerhur ? Vi fick sluta tidigare idag igen, vi hade ingen engelska efter idrotten så vi slutade klockan två det va förbannat nice alltså. Fast vi har inte gått hela dagar nån dag denna vecka, det är ganska knasigt tycker jag. Men hur som helst efter skolan drog jag hem och sminkade mig lite fixade håret och satte min mobil på laddning så den fick lite mera batteri sen drog jag ner till stan och drog till grand och träffade Angelica och där va även Eddie & Hannes, trevligt att träffa dom igen. Jag satt uppe med Angelica typ 20-30 minuter under genrepet på deras musikal sen drog jag ner till stan igen och träffade några stycken sen tio över sex halv sprang jag till grand återigen för att jag skulle kolla när dom hade föreställning och jag svär den musikalen är värd hur mkt som helst dom va helt underbara alltså. Och han som spelade Edward va så förbannat jävla söööööt och bella och han va så söta tillsammans i slutet när dom sjöng så jag började gråta. Helt seriöst jag började böla, lite pinsamt men det va så vackert o han va så söt och allt va så bra så jag började gråta hihi. Men efter den så drog jag bara hem och duschade samt käkade och sen hamnade jag framför datorn och här sitter jag ännu men jag ska ta och knyta mig nu och lägga mig i sängen o smsa lite granna men tills vidare som vi hörs så godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0