REST IN PEACE

Nu är det så att playahead har lagts ner.
Skulle precis logga in och kolla en sista gång men så står det såhära ...
"Tiden är kommen och playahead har nu stängts ner. Tack för 10 underbara år! Tillsammans har vi skapat en liten prick i svensk internetthistoria. Så var ska ni nu spendera tiden? Vi har faktiskt inte en susning - kanske skulle ni lägga lite mera tid på att träffa era kompisar istället. Bara en tanke :)
Puss från oss alla på Playahead.."
alltså det är fan sorglit. Jag har haft playahead innan jag skaffade msn ens och sånt dära. Alltså ni anar inte hur länge jag haft det och jag tkr det är synd och jättetråkigt att det ska stängas ner. Kanske hade det i ca. 4-5 år kanske till och med 6 år , menmen nu är siten nerlagd och så. Jag har träffat många underbara vänner igenom den sidan och det vill jag tacka PEA (playahead) för att jag träffat alla underbara människor som jag nu lärt känna där. Men sen finns det ju idioter som man lärt känna där med som man bara ska mörda -.- !
MENMEN .. Hur som helst, mitt konto RWL@ följde med ner med playahead ner i graven och nu vilar även mitt konto i frid tillsammans med saiten och mångamånga andra medlemmar. VILA I FRID PLAYAHEAD ! saknade sida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0