KLOCKREN HELG ! (LÅNGT INLÄGG)

FREDAG :
Dagen började med att man ska orka sig iväg till skolan och det gjorde jag fast kom ganska sent tyvärr men efter skolan drog jag ner till stan och väntade på stationen på Toni och han kom dit och precis när han kom till Uppsala så ser typ Juliah mig så hon kommer och sätter sig vid oss och vi snackar medans vi väntar på hennes tåg.
Toni & jag drog ner till stan för att träffa Angelica och Rebecca. 
När Rebecca jag och Toni står utanför  max så ringer Anderas och säger att han ser mig så jag springer iväg och träffar han snabbt och snackar med han. Direkt efter så köpte Rebecca lite saker tror jag och sen kom Angelica och hon och Rebecca käkade på jalla, men sen va jag tvungen att dra hem för jag hade träning.
Efter träningen drog jag och Toni till stan igen och träffade Rebecca och nån Lukas typ han va ganska skön och han älskar tydligen att säga "helvete" ganska mkt för det sa han direkt när jag kom dit han ba : helvete vad jag känner igen dig. Det sa han ungefär 10 ggr inom loppet av 5 minuter eller nånting. Sen vart det ganska mkt kaos den kvällen men slutade med att jag drog hem med tio över elva bussen hem och typ sov direkt. Det va min fredag, inte så speciell men den va väll helt okej.

LÖRDAG :
Egenligen kan dagen snacka för sig själv men den va verkligen lyckad med massa underbara människor. Jag sställde klockan på typ halv sju på morgonen och drog upp då och fixade mig och käkade frukost och packade det lilla jag skulle behöva under lördagen och söndagen.
När jag va klar frågade jag Urban om han kunde skjusa ner mig till Allianshallen och det kunde han så han gjorde det och medans jag va där vätnade jag ba på angelica och petra att dom skulle komma. När dom kom så kollade vi på när Petras brorsa Lars spelade match emot ngt lag men dom förlorade tyvärr. Efter den matchen så va vi bara i Allianshallen och kollade runt lite och kollade på matchen som spelades. 11.50 så hade Andreas match med juniorerna så vi satte oss och kollade på den matchen och dom vann den har jag för mig och Andreas va jättebra i målet, första gången jag såg han spela match. Angelica diggade hans rörelser till och med :)
EFter den matchen så snackade jag lite granna med Andreas fast han va gansak förbannad trotts en bra match men men jag venne varför.
Angelica's kille skulle spela match också i Allianshallen fast vid typ två tiden och den kollade vi ppå också men tyvärr förlorade dom :/ stackars dom. Efter den matchen väntade jag och angelica på att Jacob skulle komma upp så skulle vi följa med till Enköping och se när min babe spelade cup. Tyvärr förlorade dom alla sina tre matcher som dom hade under dagen/kvällen. Men jag såg bara en halv match. Angelica drog till Jimmy & Jacob typ och va med dom sen drog hon hem medans jag va ute i enköping tillsammans med Hampus Jimmy & Tobbe.
Jag fick åka fyrhjuling bakom Hampus och fyfan va länge sen det va jag åkte det och det va underbart han sladdade och körde hur fort som helst det va helt UNDERBART älskar verkligen att åka. Sen så skjusade han mig till hallen igen efter att Toni och dom spelat klart sin match och jag hade fått lov att sova tillsammans med Toni och Arvid på hotell First. Det va också underbart kul. Toni och jag drog in till grannrummet och spelade kort tillsammans med Gnesta Tim Danne Tobias Nicke Johannes och sen kanske det va nån mera jag minns inte men vi hade as kul. Vi körde typ straff. Den som fick minsta kortet skulle man slå på handen och jag fick minsta dom två första gångerna så alla killarna fick slå sönder min hand typ och nu har jag blåmärken. Sen efter det drog jag och Toni in till arvid och kollade kalrt på filmen som va på tv'n och sen somnade vi.

SÖNDAG :
Vaknade skit tidigt av att deras telefon inne på rummet ringde och dom skulle upp för att käka frukost för att senare dra ner till hallen igen för att spela match men orkar inte snacka om det typ.
Dom vann den matchen med 4-2 jag kollade inte jag låg och sov istället.
Sen när dom skulle spela sin andra match så innan den drog jag ner till deras "stad" och mötte angelica junegard undebara fru :) och så va jag med henne och vi drog ner till hallen och kollade på matchen som va innan och ESK vann sin match då och sen va det toni och dom skulle spela men dom förlorade den med så dom drog hem väldigt snabbt så sa hejdå till älskling och tim brorsan.
Angelica jag och Sophia drog till stan och käkade senare träffade några stycken sen va jag tvungen att dra hem så jag tog bussen till uppsala oach sen direkt till allianshallen igen och där träffade jag andreas och  vi kollade match och sirius vann över fbc uppsala då sen fick vi gå till stan och vi bråkade som fan och jag började må ganska dåligt. men när vi kom in t stan tillslut och jag drog hem duschade och sen la mig i sängen och kollade på hur jorden ska gå under haha. Sen somnade jag !




Det va min helg det.
helt underbar
träffade massa söta ungar
och hade väldigt roligt. tack alla jag träffade !
älskar er <3

Bjuder på en liten bild sen sommaren 09 och som är ganska omgjord:)
hihi. Hoppas denna helg aldrig blir glömd, den va underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0