KATTFAN ! <3

Jag har precis gett katten mat och gjort rent i hennes kattlåda och bytt sand så nu är den ren och det utnyttjade hon och satte sig direkt o kissade. Hon verkligen stod och glodde sönder sig på mig medans jag rensade den och sen sa jag "kom då, nu är det rent" tro det eller ej men kattfan sätter sig direkt o kissar på beådran -.- sötkatten man har dåra. Ni kan få se en bild på henne, hon har mobbat utseende !
NI får se några bilder på henne som jag tog på henne i somras typ.



sötnosen typ leker för sig själv, eller så vare mathias som kastade typ saker på henne så hon fångade dom i munnen eller med tassarna.

Bejbu steker sig i solen och vandrade fram och tillbaka över stenpartiet typ.
Hon är väldigt vacker i solen , men samtidigt ful med henne små vita prickar på nosen mihi

Hon skuttade efter kottar som jag kastade till henne ute i trädgården
alltså jag längtar efter sommaren när jag ser mitt busfrö leva rövare på bilder :)
alltså usch, kan vinter försvinna nu.

Stumpan som min katt heter lägger upp posen
snacka om att steka i solen alltså. haha




NU HAR NI FÅTT SE NÅGRA BILDER PÅ MIN MISSE
JAG SKA NU DRA OCH GÖRA IODRNING NÅNTING ATT KÄKA OCH SEN SKA JAG VÄLL KOLLA PÅ HOUSE KLOCKAN 9 MED PAPPA. KOMMER LÄGGA UPP MASSA BILDER SENARE SOM TYP FÖRRA SOMMAREN OCH SHIT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0