FÖR UNGA !

Det är alldeles för många ungdommar som har försvunnit upp till himlen under år 2000.
Det är självmord, det är olyckor överallt. Varje dag dör det ungdommar och barn av olika anledningar. Gud skapade så fina människor men ändå så ska han ta tillbaka dom så snabbt. Förstår inte dom där uppe att vi här nere älskar dom minst lika mycket och vill ha dom lika mycket som han, dom är/va våra barn precis lika mycket som hans. Bara under 2010 har det dött ungdommar,barn och även nyfödda bebisar för tidigt. Det går inte en dag utan att man tänker
"just nu ligger det nån som har dött och det är otroligt många som saknar honom/henne"
Varför ska världen vara så orättvis för?
Alla ska väll få leva sitt liv och sen dö en fridsam och stilla död när dom ligger och sover vid 80-90 års åldern kanske mycke äldre. Även jag har förlorat 3 stycken som stod mig ganska nära varav ena va min pojkvän då. Det är verkligen inte rättvist att döden ska komma så tättinpå sitt nystartade liv!

Alla som har förlorat nån till himlens kungarike, jag förstår er och känner medlidande.
Men även, om dom mådde dåligt här nere så kanske dom har det bättre nu. Där uppe !
VILA I FRID ALLA BEBISAR BARN OCH UNGDOMMAR. Ni är saknade änglar för oss här nere.

Kommentarer
Postat av: alva

Sv ; Tack så mycket !

din blogg är också fin !

puss

2010-03-30 @ 18:43:40
URL: http://moaochalva.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller med dig , asså stackars dom !

jag har också blivit av med en som står mig väldigt nära..<3

2010-03-31 @ 13:00:21
URL: http://sandrahabibolin.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0