BLANDAD MUSIK & TANKAR..

Omega - Första ögonkastet

Robin Stahl - Dom där tre orden

Anton & Affe - Låt oss leva förevigt

Fejken - Vi ses i Nangiala

Fonky Fresh - Till Sofie

Felix & Lanoz - Det finns alltid ett slut




Alla låtarna får mig att tänka på vissa personer och får mig att minnas. Minnas alla underbara stunder tillsammans med dom som jag nu förlorat. Bara tankar och minnen som finns kvar. Jag kommer alltid älska er ! 
Och till er andra som kanske förstår att detta är mera depplåtar eller nånting så är det precis just därför dom påminner så mkt om personerna jag tänker på. VIssa finns kvar här nere andra där uppe "/ 
men platsen i mitt hjärta är alltd öppet för dom. Saknar er  

Kommentarer
Postat av: axel

Fonky Fresh - Till Sofie

det är egentligen ngn låt med fejken!

ifall du undrar haha ! :D



2010-04-01 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0