3 UNDERBARA MÅNADER, 21/12-09♥


Som rubriken lyder så hade jag och älsklingen 3 månader idag tillsammans.
Att beskriva min kärlek med ord och meningar till dig kommer då ta mig en evighet, fast dt är du egentligen värd.. Varje andetag som jag tar, tar jag för dig.
Vaje slag mitt hjärta slår i mitt bröst, slår för dig & ger dig tröst,
När jag är med dig vet jag, jag vet att jag ej står ensam.
Du har alltid mig och jag har alltid dig, tillsammans har vi varandra & blir ett!
3 månader för mig har gått väldigt fort tycker , för mig känns det som att det bara har gått 2 månader.
Men vad är det man säger ? När man har kul så går tiden fortare, och ett gott skratt förlänger livet. Men om man tar dom två sakerna (+plus) en kärlekspartner då kan väll inte livet vara mera underbart fast alla svåra stunder vissa dagar eller timmar, eller har jag fel ?  jag älskar dig, Toni Classon Kalliomäki ! ♥

Kommentarer
Postat av: toni din bby :D<33

DU är så jävla underbar älskling! kommer ALLTID vara vi två bby! du är MIN ängel och förblir alltid det! ÄLSKAR DIG Sofie Schilcher! ever! and ever! and ever! and ever! and ever! and ever!! föralltid älskling!<333333333333(L)(L)(L)<333333

2010-03-22 @ 18:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0