16 BAST IDAG !

Hej älskade läsare, lite kortfattat om dagen!

Vill börja med att tacka Tobias 'bror' Waltin för inlägget han skrev om mig igår det va underbart hjärtat , saknar dig också massvis !
Men vidare om dagen.
Som rubriken säger så fyllde jag 16 år idag ( ett grattis kanske? ) och älskling jenny & tim kom hem till mig vi fikade sen kollade vi på film och sen drog vi till staden & gick runt där. Träffade rebecca vid musikenshus sen va hon med oss och vi drog typ ner till stan igen och käkade på jalla, eller jag och rebecca gjorde. Lånade pengar av henne så hon får tillbaka på lördag då jag ska träffa henne och dom andra sötnosarna. Efter maten drog vi till donken och rebecca kom på idén att vi kunde spela kort så det gjorde vi haha mitt i donken sköna vi är alltså. Sen drog vi till stationen för killarna skulle hem och jenny drog med samt rebecca så jag va ensam *snyft* men så drog jag ba hem och nu sitter jag här och skriver. Det va väll allt om dagen typ.. Kan ju skriva det jag fått !

PRESENTERNA:
ny säng 120 (?), står i garaget
överkast till den
sen en prydnadskudde typ till den med
underkläder
ett par jeans
hårfärg av Jenny bby
underbart vackra örhängen av min älskling

mera kommer jag typ att få på lördag av tim & toni när dom kommer hem till mig typ på middag och då ska vi även vara på stan med rebecca och typ ahmed men mera om det får ni veta då :) underbar dag, bättre födelsedag kan man inte ha. ÄLSKAR ER !


ett år äldre
ingen skolplikt
får ta MC-kort (ska ej)
UNDERBART värre.
Gammal omgjord bild, ni älskar't ändå!

Kommentarer
Postat av: berfin

grattis igen :****

2010-03-10 @ 21:52:54
Postat av: ida enqvist

och så får du ju börja övningsköra också :)

2010-03-13 @ 10:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0