11/3-10

Idag vaknade jag 30 minuter innan jag skulle vara i skolan och jag hann inte sminka mig så jag såg ut som ett fucking retard. Men vi drog till gottsunda idag och kollade på nån konstig teater typ & sen åkte tillbaka och skrev på ett papper om vad vi tyckte om den teatern och som sen lärarna ska skicka till dom så dom får läsa om vad vi tyckte eller ngt. Vi slutade kvart i två fett skönt så jag drog hem och satte mig vid datorn och så mkt mera är det inte med denna dag, jag ska dra ut snart typ och gå lite granna typ snacka med Joakim Gustafsson in tha tele om han typ kan käka sin jävla pizza snabbare nån gång som han inte fått hem än men i alla fall ! -.- Älskar han ändå sötbollen min. Men nu ska jag ändå typ börja fixa mig lite granna och sen dra ut för jag orkar seriöst inte vänta längre. Puss hejdå sålänge kanske kommer ngt inlägg senare det vet man aldrig alltså

Och idag har jag följt "modet" och skaffat facebook
HAHA så nu är jag lika coola som er som drogar FB
Fast jag ska fan inte bli insatt i den sidan nejnej..


JAG ÄLSKAR DIG
TONI CLASSON KALLIOMÄKI

Kommentarer
Postat av: toni din bby :D<33

älskar dig oxå älskling! <333333

2010-03-12 @ 16:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0