TRÖTT LITEN SOFIE

Jani trött kan man verkligen påstå att jag är. Drog ifrån grönan igår vid 6-7 tiden då Toni kom och hämtade mig därifrån och vi pratade lite om allting typ mest det som hade hänt. Vi kom till sumpan och så kommer Tim & Johan o möter oss vid duvbotuben och vi går hem till dom. När vi kommer hem dit så har Johan dragit hem till sig för att göra nånting sen kom han tillbaka för han skulle sova där, men undertiden så snackade vi tre om allting som hänt mellan allt o alla typ sen att Tim sitter o typ små stöter på min kompis. Så sött ! Ska va med dom imorron också + min kompis.
Imorse vaknade jag alldeles försent vaknade typ tjugo i nio och jag började 09:20 så tyvärr så kom jag VÄLDIGT mkt försent men det gjorde ingenting eftersom vi hade rast typ as länge tills det va våran avslutningslunch, det va skit gott..
Efter det slutade jag då drog jag hem och hämtade pengar av mamma och sen drog till stan  med Madde, jag solade och sen gick vi till stationen för båda två skulle hem. Fan va trött jag va på bussen !
När jag kommer hem så lägger jag mig i sängen o somnade nästan direkt och vaknar av att mamma ringer mig på mobilen och ber mig komma ner o hjälpa henne att bära då har hon varit typ på maxi och handlat.

Dagens outfit: Jeans, wesc tröja, t-sirt + underkläder
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smycken: halsband, 8 örhängen, tung+läppiercing, ring
Dagens saknad: Toni Classon
Dagens händelse: Inget speciellt
Dagens sorgliga: Åkte ifrån älskling
Dagens roligaste: 9ornas avslutningslunch 
Dagens humör: Illamående
Dagens flicka: Mamma
Dagens kille: pojkvännen

Bilderna ifrån dagarna kommer förhoppningsvis upp på facebook om mina klasskompisar lägger upp bilderna idag det vet jag inte men vi får se. Adda mig där ifall ni vill ,
Sofie Schilcher Ulwencreutz heter jag där! Hoppas ni får en lung kväll för det ska jag få. Ska ta en lång härlig dusch och sen ska jag raka benen och lägga mig. Skolavslutning imorron och då kommer mina favoritkillar Toni&Tim Classon. Dom ska se mig gå ut. Nu måste jag skutta in i duschen och reta min syssling sen via sms att han inte får va med.. Höhö (Madde fattar)
Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-10 @ 22:20:06
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0