TOMT I DENNA RUBRIK

Under natten som va städade jag mitt rum som den duktiga flickan jag är medans jag gjorde det så stod bara Toni ivägen den lilla fisnissen. Hur som helst idag har jag bara vaknat breve älskades sida i hans armar och duschat inget mera. Vi funderar på om vi ska åka till hans stuga i Enköping eller om vi ska åka direkt hem till honom, allt hänger på om jag får pengar av mamma så det räcker.
Just nu sitter jag och fixar bilder på facebook men det är inte det lättaste för inget ska funka idag allt verkar cpa sig för mig idag och dt gör mig ganska förbannad om man säger så dåra *suck* fast nu ska jag fortsätta med det jag höll på med. Glöm inte bort frågestunden, fråga vad ni vill jag svarar på allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0