STUDENTFLAK & HELA SHITET

Igår underbaraste dagen jag varit med om fast jag va och är fortfarande rå sjuk. Dagen började med att jag va och jobbade men jag hostade och snörvlade och nös så mycket att jag fick sluta tidigare så jag va runt omkring på stan med massa skojsigt folk medans jag väntade på min mamma. Så står jag och mina kompisar vid stadshuset och kollar när alla studenter åker förbi och skriker på dom typ grattis och såna saker. Ingvast gav några bira hit och dit.
Fast hur som helst när vi står där så typ stannade lastbilen för det va rött och så skriker nån "sofie här" och jag kollar upp och det va roger som gav mig en typ flaska med dricka i jag ba : tack så mkt. sen helt random från ingenstans frågar jag om jag fick åka med dom han ba här då. Så jag klättrade upp på hjulen och roger drog i mig men han behövde hjälp så han ropade på två killar i hans klass som drog upp mig och nere ifrån marken så knuffade Ingvast på min rumpa så jag kom upp och ALLA på flaket ba vem är hon lala & jag fick förklara vad roger sagt att jag skulle säga till polisen om dom stoppade oss. Jag va deras flakvärd. Så det så ! När vi kom fram till skolan alltså ekeby för det va deras flak jag åkte i så drog jag direkt på toa sen ner på stan igen med sara. Inne i stan träffade vi Tina, nea, ingvast, andreas & madde igen vid vaksalatorg så stod vi där ett tag sen åkte dom till björklinge & jag va i stan ett tag till.
Mamma kom efter ett tag och då drog vi och köpte den klänningen jag ville ha men tyvärr ingen rosett som jag kunde ha i håret nu idag men det gör inget. Och dom glömde ta bort larmet på min klänning så det är kvar ska dit imorron (sönda) och be dom ta bort det så jag kan använda klänningen åtminstonde.
Men efter att mamma dragit så satte jag mig på donken men orkade inte äta nånting så jag skrev till Stoffe och bad han komma ner till stationen så vi kunde åka iväg till björklinge och det gjorde vi. Sen när vi väl är inne i bjk så handlar stoffe cigg och groggvirke sen fick vi lov att gå till bygdegården där vi skulle på studentfest för sara.
Vi va där ett tag men sen drog nästan alla därifrån och vi tog bussen tillbaka till stan och va inne i stan sen drog jag Emma Ingvast & Erica till gatufesten som va längst med fyrisån. Erica och jag fick frispel och skulle åka exream och den är inte som på grönan kan jag säga er den hära va roligare och mindre läskig men man va jävligt yr efter för den snurrade exakt hela tiden. HIHI det va det bästa ! Sen drog till stadsparken och där träffade vi Andreas svensson och nån Andre som kännerm in kusin Jimmy och det va lite roligt så vi pratade med dom ett tag sen drog dom två helt plötsligt och vi började dra oss tillbaka in emot stan och stationen så vi alla kunde åka hem. Jag tog min buss och erica samt emma tog tåget och ingvast vet jag inte vart han tog vägen.

Det va min Freda & Det va en helt underbar freda. Älskar alla ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grönan är ju inte så tråkigt att gå på. :P

2010-06-06 @ 03:43:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0