HELGEN

I fredags gick jag ut nian och det va rena helvetet jag började gråta som fan efter våran sista avslutningslunch men det gick bra. Det togs massa bilder & allt kommer komma upp på facebook hoppas jag så ni kan ha koll där.
Drog hem till pojkvännen och brorsan som va där och kollade på min avslutning. Dom är för söta !
I lördags gjorde jag inte så mkt bara sov sen drog ja och toni hem till mig och idag har vi inte gjort så mkt utan jag ska bara packa till agersta och senare kommer mickis hem till mig och hon ska sova där för hon ska med till agersta ! Nu ska jag va social med min kille och kanske kolla film vem vet. Älskar er ♥


Älskling , jag (usch) & brorsan.

Kommentarer
Postat av: helena

har fixat din bakgrund

2010-06-13 @ 14:25:51
URL: http://heelenass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0