GRÖNALUND TO DAY

Idag ska man till grönan med sin underbaraste klass 9F. Fan sista gången idag som vi ska dit tillsammans, kommer sakna er efter fredag. Vissa av er kommer jag kunan träffa såklart men inte alla, krokodiltårarna kommer jappjapp.
Men nu måste jag kila iväg och sminka mig samt platta håret ha en underbar dag för det kommer jag ha !
Btw: bloggar inte mera idag heller för jag ska troligen till Toni & Tim efter grönan och deras dator är typ paj så den funkar inte så jag kommer hem imorron och då bloggar jag. Lova yaah !

 Vårat extremt mobbade spexfoto. Jag är typ normal på bilden eller nästan. Anton och feria va fan bästaste ! Men nu äre brådis måste springa, lova yah
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0