GÅR DAGEN & IDAG

Igår hade jag och min älskade sötnos ett halvår med varandra så vi "firade" det med att vara med johan och nicke så drog vi till kista och kollade på bio, det vart beck levande begravd, den va faktiskt ganska bra.. När vi kom tillbaka till sumpan så drog vi hem till johan och kollade på buss 807 & den filmen älskar jag verkligen som fan. Vi drog hem till Toni framemot tolv tiden och va med johan. Tim sov när vi kom hem !
Toni snackade med sin mamma för han mådde inte så bra och jag och johan satt ute på balkongen i ca 2 timmar och 30 minuter o pratade om allt o lite till. sen vare dags att sova !
idag har jag bara sovit och sen drog jag och toni och duschade mkt mysigt. När johan kommer tillbaka till oss så drog vi ner till sumpan och käkade pizza sen köpte johan ett par byxor sen vart det bara åka hem.
Så vi har inte gjort så mkt har tänkt att bada senare tim toni jag nicke och kanske johan men vi får se hur det blir med den saken eftersom ingen av dom har hört av sig och nu är tobbe här med o han ska inte åka med typ.
Nu ska jag lämna över datorn till Tim som hade den innan, puss på er & hoppas ni fortfarande läser min blogg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0