FICK LÅNA MIN ÄNGEL EN KORT SEKUND

 - Du fick mig att le. Min ängel -

 
Shirley Clamp - Fick låna en ängel


Jag fick bara låna dig min ängel. Du spred ljus i allt mörka.
Du försvann ifrån oss för tidigt. Du gav mig det finaste man kan ge.
Aldrig glömmer jag min ängel. I mig lever du kvar! Och det
kommer du föralltid att göra bästaste.
Gud ville ha dig tillbaka. Han tog dig tillbaka, men för tidigt.
Du lever alltid kvar inom mig.
Nu är du där uppe och har ingen aning om vart jag är, eller
du kanske ser ner på mig och är stolt över mig.
Hoppas på det i alla fall..


..RIP..


~♥~ Glömmer dig aldrig, min prins ~ ♥ ~

Kommentarer
Postat av: carolina Sötnos

fin blogg!

2010-06-04 @ 10:17:11
URL: http://lipsbox.blogg.se/
Postat av: Anna

vem är död? :( rip. :(

2010-06-04 @ 18:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0