DAGEN

Sov som sagt var hemma hos issa och hon drog till skolan men jag låg kvar i sängen började ju fan klockan nio och då kom tim nästan direkt fast runt tio elva tiden men under jobbet så träffade jag massvis med kompisar framförallt på lunchen som spenderades med tina madde my och två till som jag inte minns namnet på. Drog sen till holmlunds igen för att jobba. Efter jobbet drog jag och solade och när jag va påväg in emot stan igen så träffade jag på Felli Laila & Jossan så va med dom och sen kom Minea också. Drog hem vid sex fast åkte direkt ner till BoK C hallen för vi hade möte där med laget DJ17 (laget jag spelar i) samt A-laget som kommer gå upp i div.2 , grattis ! Drog hem direkt efter mötet för jag orkade seriöst inte träna så nu sitter jag bara o väntar på att hallonpajen ska bli klar i ugnen, mumms !

Hoppas ni fått en bra dag i det vackra vädret, för det har jag. Nu ska jag ta o kolla bloggar precis som vanligt sen ska jag ta ut min paj så den får svalna.
Det kommer förhoppningsvis lite mera bilder ifrån gårdagen också om Issa hinner o orkar skicka dom till mig. Puss hejdå :) love yaaeh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0