BILDER IFRÅN BRÖLOPPET

Mamma körde som en blådåre för att vi skulle hinna till västerås för att kunna åka bakom bussen eftersom mamma inte hittade dit vi skulle vara. Men vi kom i tid och där va mormor och massa mera + annicas kompisar och släktingar samt bussen. Alla gick på bussen förutom mamma jag och brorsan vi åkte i bussen efter.
Vi kommer fram och där träffar jag kusinen Michelle och halv kusinen Jessica, dom va så fina idag. Helt bröloppet va så vackert nere vid vattnet dessutom och jag tog en massa bilder som ni ska få se.. Här kommer dom !



Så såg man ut då idag. Plus mina vita klackskor !


broder & moder i bilen påväg dit.

Mormor & mamma                       Mina vackra kusiner

deras entré va först båt nästan ända fram sen va det två vattenscotrar
som kom ut och hämtade dom. Mkt vackert !

Annica med dotter Jessica
Vackra flickor.

Drog och käkade på en kinesik resturang med mamma bror morfar och stina
direkt efter vigseln och fotgraferingen. det va underbart gott !
Tog friterad kycklingfilé, ris med sötsur sås , mumms ! ♥


vackert det va på himlen påvägen hem till Uppsala igen iallafall
så jag passade på att dra upp kameran och fotta.

Kommentarer
Postat av: Sandy

låter väldigt trevligt faktiskt :D

själv reser jag till kanarieörna i två veckor, sedan blir det förhoppningsvis lite resor inom sverige också (:

2010-06-05 @ 23:43:11
URL: http://sandyhall.blogg.se/
Postat av: Thessan

Vad fint! Vilken häftig entré de gjorde också!

2010-06-05 @ 23:49:53
URL: http://morriislajf.blogg.se/
Postat av: Anna

Rosa, vacker klänning. Fint:-)



Mvh Anna

Postat av: ellie

Fina bilder! Och vart har du köpt klänningen du hade på dig?:P

2010-06-06 @ 00:46:59
URL: http://elliesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0