TACK UNDERBARA MAMMA ♥

Åkte ner med mamma till siba för att kolla upp min mobil. Men den vart inte lagad eller ngt utan vi köpte helt enkelt en ny mobil efter lite tjat så fick jag den jag ville ha hihi tack mamma.
När jag kommer hem så ska jag sätta in minnes kortet och simkortet i mobilen MEN minneskortet va för stort *Helvete* :@ så det måste köpas också tyvärr kostar ju fan sjukt mkt. Fast hur som helst när jag satte i simkortet så visade det sig att dt va simkortet det va fel på inget annat så min förra mobil funkade hur bra som helst. Vi köpte även mera saker. Jag fick ett nytt påslackan till min täcke och kuddarna sen så köpte mamma en fotoram till mig som jag ska använda snart, ska göra en grej till helgen !
Så imorgon ska mamma o jag ner efter jobbet och kolla vad som kan va felet på simkortet och i värsta fall får jag väll fixa ett nytt antingen skickar dom ett eller så skiter jag i abonemang och har kontatkort igen.
Nu ska jag göra klart min garderob så mitt golv blir lite snyggare och renare. Have a nice night !
 Min nya lilla skönhet där. Men tyvärr som jag fortfarande inte kan använda pågrund av förstort minneskort och ett puckat simkort. Jag blir så less ! Men det ska funka innan veckan är slut annars går jag i taket ! En vecka utan min älskade mobil och jag dööör..
Kommentarer
Postat av: sofie♥

sv,

awww tack:]



AHHAHA varför skämmas för att vara risig på morgonen? :) det är bara bra att våga visa lite våga vara sig själv:)

2010-07-08 @ 21:13:53
URL: http://heybrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0