SISTA JOBBDAGEN + STLM/ENKÖPING

Nu kom jag precis hem skönt som fan så mamma är påväg ner nu till Maxi för att ta ut pengar och så ska jag bara fixa mig klart och byta kläder och sen åker jag iväg till Sthlm. Köper lite saker & träffar underbaraste sis.
När jag gjort det ska jag va med henne när hon piercar tungan och sen så ska jag hem igen antagligen för jag måste träffa Felli innan hon drar för hon ska färga mitt hår lite mera.
På kvällen kommer jag åka iväg till Enköping för att komma till tvillingarnas landställe så jag blir hämtad där av deras mamma. Jag kommer inte kunna skriva förns på Tisdag kväll så jag hoppas ni gör min blogg levande fortfarande. Ska se till att få gästbloggare under den tiden , men vi ses på tisdag om jag inte blir inlagd på sjukhuset som jag ska besöka då. Det får vi se hur det blir ! nu måste jag fortsätta att sminka mig så jag kan dra så snabbt mamma kommer hem, ha en bra helg och början på en ny vecka.
Bjuder på en gammal bild på mig också för att va snäll :)

Kommentarer
Postat av: emma

gör bloggdesigner

20:-header

40:-header och bakrund

50:-full design

av intresse ? maila [email protected]!

2010-07-23 @ 13:36:23
URL: http://eemmahagelin.blogg.se/
Postat av: emma

Hej kan inte du svara på denna fråga,,, snnällla!(AA)



vad fick du för betyg när du gick ut nian? Typ mvg.. vg o g.. :)

TACK! <3

2010-07-24 @ 19:10:13
Postat av: felicia

tack så mycket vad glad ja blir don blogg e också bra ! :D

2010-07-24 @ 23:18:43
URL: http://brudensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0