DRYGA SMÅBARN

Kom precis hem efter att varit ute med Rebecca, Michelle, Johanna & Julia. När vi va ute och satt i centrum utanför pizzerian på bänkarna så kom det tre snorungar o började tjaffsa med oss och grejer jag svär fett sköna vi dog av garv för vi ägde ut dom hur lätt som helst. Och en sak märkte vi han som va nio (dom va tre bröder) gillade tydligen tecknikmagasinet för han nämnde det typ mer eller mindre hela tiden.
Efter att michelle rebecca och julia vart hämtade av en kille ifrån gottsunda så drog jag och johanna hem. Precis när jag sagt hejdå till johanna ringer mamma o säger att jag komma hem men jag va ju redan påväg så hon va tacksam över det. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite tv kanske börja på min fjärde bok denna vecka.
Btw: Fått ny design idag hiss eller diss ?
(om det är ngn som vet hur man får bort den vita kanten på header kan ni höra av er, skulle behöva hjälp med det?) Nu måste jag mer eller mindre stänga av min dator för att mamma säger att jag måste lägga mig för jag ska upp halv sju. Måste duscha innan jobbet, hann aldrig göra det idag för jag drog ut istället!





Det är du som håller mitt hjärta i brand,
minns när vi låg och såg solnedgången tillsammans på en vacker strand.
Du va en ängel som jag aldrig glömmer. RIP !

Kommentarer
Postat av: E m m a

sv.ne, jag håller med dig!

Men om den kommer bli "den stora sommarplågan" kan ju lika gärna bli vinter nu! ;)<3

2010-07-14 @ 00:42:26
URL: http://emmaliqious.blogg.se/
Postat av: E m m a

sv: haha, håller med dig ;)

2010-07-15 @ 11:08:18
URL: http://emmaliqious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0