Tisdag

HejHej bloggen
idag åkte bby hem ifrån mig & jag har smittat honom som fan typ så nu är han sjuk men han får skylla sig själv som fan hihi. Men efter att han drog hem så käkade jag lite granna och satt i min soffa och kollade på filmen stjärnsystrar & den är faktiskt gulli tkr jag & jag önskar att jag hade en som jag kunde kalla min stjärnsyster men det finns väll inte. Inte vad jag vet eller märkt , men man hittar dom säkert en dag i livet eller i livet efter detta det vet man aldrig hih ! Nu sitter jag i alla fall och snackar med Angelica Jundegard och smsar med Tobias Andersson och min pojkvän typ. Jag venne vad jag ska göra eller nånting så kom med förslag fan vad man kan göra när man är sjuk hihi ;$ ... Jag funderar på att lägga mig i soffan och se en film medans jag dricker varm choklad eller vad tkr ni ? , ni får hare så bra älsklingar & glöm aldrig att jag älskar er. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0