SOFIE vs MAMMA

Jag : När kommer du och hämtar mig ?
Mamma : Jag har precis vaknat ! Så jag åker om ca. en halv timme
Jag : Okej. Jag ska duscha och så när jag kommer hem sen ska jag åka hem till jenny. Kan inte du skjusa mig hem till henne ? Hon bor i ulleråker.
Mamma : Vi får se!
Jag : Okej. Hennes mamma ska klippa lugg på mig idag ! :D
Mamma : LUGG ? har du feber ?
Jag: HAHA nej jag är fullt frisk :D



min mamma är för söt. hon tror jag har feber när jag ska klippa lugg
hihi det va nog det roligaste jag har hört idag (a) iish hon kommer säkert
mörda mig med skrattanfall sen när jag kommer hem ;$ hihi..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha :D

ska du klippa lugg ? :D

puss <3

2010-02-22 @ 18:40:05
URL: http://sandrahabibolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0