Sofie skriver av sig..


Att sitta och gråta i timtal över vad man haft för helvete en gång i tiden och som även idag sitter kvar det är inte den scenen i livet som jag direkt ser upp till. Men mina vänner brukar säga "ge aldrig upp, fortsätt kämpa för det är du värd" då brukar jag inse att jag faktiskt är värd mera än vad jag får men jag har själv svårt att inse det några timmar senare och tiden efter det, orden som dom säger håller ungefär i 1-2 timmar sen brakar sorgen ut igen och tårarna faller eller ensamheten inom mig kommer krypande. Den känslan, känslan att känna sig ensam emot alla den känslan är verkligen en hemsk känsla för nån som mig och säker för många andra där ute som inte har det så perfekt.. Jag saknar verkligen min bebisdom då jag va liten och gick på dagis då man inte hade så stora problem , då kärlek va puss på kinden och äkta vänskap va hålla handen, när man satt och lekte på gården och gungade gungbräda med vänner.. Allt det saknar jag ! Sen vart jag tonåring och allting som va lätt vart så mycket svårare och allting rasade för mig , det va bråk hemme det va massa bråk med kompisar och jag hamnade efter i skolan, jag som låg så bra till förut i skolan ligger typ sist i klassen nu liksom. Trött på det hära och ingen psykolog kan hjälpa mig tror jag för jag litar inte ens på dom längre inte heller skolkuratorn, trött på allt ! Jag fyller snart 16 och jag önskar mig bara ett bättre och mera troget liv än vad jag har..

Förlåt för denna text men kände att jag behövde skriva av mig lite granna och det är så jag känner
jag känner mig hopplös, värdelös, ensam, övergiven, oälskad m.m och då ska jag inte behöva känna
som den 15 åringen jag är. Det är i alla fall
min åsikt , att jag inte ska känna så och vara så ung..

Kommentarer
Postat av: jenna

SUPER SNYGG design !!! :)



btw. Skit bra att du skriver av dig om du är lite nere. Exakt vad man ska göra!

Puss! <3

2010-02-19 @ 05:55:20
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså jag känner igen mig mycket i den dära texten,

det är inte lätt att vara tonåring !

men asså jag har det typ as jobbigt hemma nu typ, dom ska separera & pappas humör är inte det bästa..vi får ta en massa skit som vi egentligen inte ska göra, vi lägger oss i för mycket. vi vill hjälpa andra men det är vi fortfarande för små för..



men även om du inte känner mig så bra så äre bara att säga till om det är något !

puss pårej <3

2010-02-19 @ 07:32:05
URL: http://sandrahabibolin.blogg.se/
Postat av: Neli

Va gullig du är :) Blir så glad tjejen ♥ Tack så mycket!



Har läst din text sötis och jag tycker det är synd att en sån fin tjej som du ska känna sådär. Tycker det är jobbigt att läsa det!

Vet att tonåringar har det riktigt tufft, men tro mig tjejen, du kommer klara dig igenom det. Det är bara en fas i livet som håller för en liten stund! Ditt liv har bara börjat!

Förresten, i vilken klass går du? :)



Hihi ja, lätt en mellan blogg än en överdrivet stor blogg som hennes hihi. Orka med att en massa media är över en hela tiden :)



Ta hand om dig tjejen och be strong :) OK?

KRAM söt ♥

2010-02-19 @ 13:38:35
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: Hanna

Uppskattade verkligen din kommentar, kul att du hittade till min blogg då jag inte har alls många läsare än! :)

2010-02-19 @ 14:31:01
URL: http://hanozi.blogg.se/
Postat av: frida

SV; okej va kul :)

2010-02-19 @ 16:10:52
URL: http://miwiih.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag finns här för dig vännen, det hoppas jag att du vet!, oavsett vilken tid på dygnet det än är. Du är inte värd att leva så som du gjort, du är värd så jävla mycket bättre!.. men somsagt, om du behöver prata så kommer jag alltid ställa upp, alltid sofie!

2010-02-19 @ 20:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0