Snart iväg..

Hej älsklingarna
Vaknade för nån timme sen och då gick jag upp direkt men jag hade såklart en lat pojkvän som skulle upp ur sängen. Jag började iallafall sminka mig och välja kläder men snodde hans svarta peak tröja mohaha, sen kom han upp i alla fall och satte sig direkt vid min dator med kallingar och t-shirt och camade med typ matilda haha =).. Sen hade jag tråkigt så jag målade naglarna men det failade lite granna hihi men aja nu sitter jag vid datorn och skriver detta inlägg, komiskt visst ? Men jag har typ inget att skriva förutom att vi väntar på att mina kusiners pappa ska komma och hämta mig toni & pappa så ska vi iväg till min faster på 40 års fest för hon fyllde igår, GRATTIS på henne. Men nu ska jag dra iväg och typ städa rummet elr ngt så jag har ngt att göra. puss love you

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sjukt ful

2010-02-20 @ 14:47:11
Postat av: Anonym

haha mysigt ! :D

grattis till din faster :D <3

2010-02-21 @ 09:00:13
URL: http://sandrahabibolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0