pinglaN ♥ jenglaN


Stan idag med jenny medans killarna va i skolan. Vi gjorde inget speciellt men vi träffade på en läskig sak utanför BK på plattan typ men han orkar jag inte berätta om här typ haha. Senare kom killarna in efter några timmar och sen träffade vi AnnaGarpö min älskling och hon hängde med till slussen men tyvärr va hon tvungen att dra hem ganska fort men hon visade oss vägen i alla fall till stället där man köper SSS byxor, och det gjorde Tim till Jenny och min bejbu köpte smink till mig, tack älskling !

Jenny och jag har hunnit tagit massvis med bilder bara på typ två dagar och det är nice och ni kommer få några få st på denna blogg men ni får faktiskt kolla på min och hennes blogg som vi har tillsammans för att få se mera bilder, http://ppartybrudarna.blogg.se kolla in den tack så mkt :) kommentera lite mera också. ÄLSKAR ER !
NU kommer flera bilder på mig och jenny, några stycken iallafall !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0