no life på G

Steg 1
Namn: Sofie Schilcher
Födelseplats: Uppsala akademiska BB
Bor: Uppsala
Ögonfärg: remix
Hårfärg: blondie
Skostorlek: 38-39
Civilstatus: upptagen
Höger eller vänsterhänt: höger

STEG 2
Skor som du bar idag: stövlar
Dina svagheter: smärtan
Rädsla: att döden kommer för tidigt



STEG 3
Första tanke när du vaknar
: få somna om igen
När somnar du: när jag är trött

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: coca cola
McDonalds eller Frasses: donken
Vans eller Converse: converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: usch, inget
Choklad eller vaniljglass: båda

 

STEG 5
Svär du?: ganska ofta typ
Sjunger du?: ja
Duschar du varje dag? varierar
Röker du?: mhm men slutar snart
Gillar du skolan?: inte direkt
Har du bra självförtroende?: bättre än förut men det sjunker ibland
Kommer du överens med dina föräldrar?: nej men jag älskar mina föräldrar


STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol: ba lite ..
Rökt?: ah
Shoppat: nej
Ätit en hel ask müsli?: haha nej
Ätit sushi?: nej
Stått på scen? ja
Skejtat: men klart i detta  väderlag
Bakat?: ja
Stulit : ja
Rakat dig?: JAA
Kysst någon?: mmh
Kramat någon?: ja
Haft sex?: ja klart

 


STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: ja på båda
Varit full?: jaa
Blivit kallad hora? jaa
Blivit nerslagen? ner sparkad typ
Busringt någon?: jaa
Gjort något som du ångrade? mkt
Fått IG i nått ämne eller på något prov? är ju klassens IGunge så typ ja
Kastat en sten på nån ruta?: jaa

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Något fint

Hur vill du dö? jag vill dö lycklig
Vad vill du bli när du blir gammal? ihågkommen



STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? 5
Antal CD-skivor du äger? ingen aning
Antal piercings?: 9 hål i öronen, piercad överläpp och navel troligen tungan snart efter min 16 års dag så kommer jag nog få ta tungan.
Antal tatueringar?:  ingen,jag ska skaffa snart, 200 kr kommer en polare gadda mig =)
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: 7 ggr tror jag



STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: gå på grönan med ruligt folk, bada och sola ha allmänt kul på stranden dom vackra dagarna annars är det bara ha nicenice hemma hos mig eller hos nån annan. Man får väll se vad sommaren kommer ha att bjuda på i år.
Vad ska du göra i vinter?: vinter nu ju ? men jag längtar till sommarlovet och liksom vem gör nt det om man säger så.
När tar du studenten?: 2013 tror jag.. ^^
Vad gör du efter gymnasiet? får jag se då inga planer på det nu
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? ja, troligtsvis
Vad händer till helgen? helgen är ju fan slut, men det gör inget, jag har ju lov nu fan.
Vad vill du helst göra just nu? ha bejbu med mig men han åkte hem ju..

 



STEG 11
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?
ögonen , håret & kroppsbyggnaden och såklart personligheten på grabben för det är det viktigaste
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: många jag känner har redan en partner satt jag venne. grattis till dom som blir lyckliga snart. 

Vem är den perversaste person du känner? kusin sanna såklart =) våran humor är klockren
Hur många gånger har du varit utomlands? typ norge om det räknas så typ 2 haha
Vilket land är bäst? österrike och norge på sommaren, FINASTE landet norge är på sommarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0