MYS & BUS !


Jenny fottade mig när vi va på promenad i Sthlm medans killarna va i skolan, vi tog massvis med bilder i solen och vi fikade m.m vi hade as mysigt bara jag och jenny utan killarna.

Är denna mupp kille eller tjej ? ;)

våra ben är snyggaste jao (=

jeny min  älskling inne i sthlmstad med föööööglar i bakrunden =)

Jag och min älskling med fjortis ränder vi är underbart vackra hihi
jag älskar dig gumman kom alltid ihåg det vad än alla säger så älskar jag dig
för den du är :) mihi <3 syster





nu ska vi ta kort med våra killar men dom är sååå tråååkiga så vi nästan kräks på dom alltså men dom e sötnosar ändå. men ni får hare bäst så länge , det kanske kommer in lite mera bilder senare ikväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0