måndag

HejHej alla bloggläsare och pinglaN lovers
älsklingen kom igår till min match o kollade på den som vi tyvärr förlorade med 3-2 men det kunde varit 3-3 men Malli sköt lite för sent så det vart 3-2 och jag gjorde andra målet för er som ville veta o det vart faktiskt snyggt hihi. Sen drog vi och hämtade min brorsa med mamma o bby för han skulle till hockey match i bjk. Pappa hämtar mig och Toni nere vid björkvallen. När vi kom hem så vart det massa mys hemma med älsklingen.
Idag har vi vart hemma och tagit det lugnt och varit med varandra typ och myst typ senare gick vi ut och tog kort nere på sjön. Det va faktiskt jättefin väder o vackert nere vid det förfrysna vattnet :) När vi kom in igen så gjorde vi mat och satte oss och kollade på film , sen helt plötsligt mådde jag as illa och det gör jag än nu och fryser som fan :( jag tror jag blir hemma imorron med men jag venne , jag måste fan t skolan eller något sånt dära typ.. Men nu ska ni få se lite bilder ifrån vattnet som vi tog sen ska jag fortsätta kolla på filmen som vi ser på sen ska vi nog försöka sova eller nånting sånt dära, ni får hare bra puss på er sötnosar.


min älskade älskling nere vid vattnet
han är för söt, älskar dig.

älsklingen fottade även mig och denna bild vart faktiskt ganksa bra
haha , det vart typ min favvo bild men inte pappas och toni's :p

min älskling hihi sen så ser man min skugga mohaha

den sämsta bilden på mig men enligt Toni och pappa så vart det den bästa
men dom är lika konstiga båda två, jag ser ju fan hemsk ut :(
 
lilla jag som står och sparkar i snön och Toni tar kort på mig
haha denna vart också ganska bra förutom att jag gapar typ.

det va alla bilder som jag tillåter att hamna på bloggen
men ni får gärna läsa den vidare i framtiden och kommentera om vad ni tkr :) jag hoppas ni får en underbar kväll för det kommer i alla fall jag att få , hihi. puss & godnatt älsklingarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0