kortfattat om dagen

hejhej bloggläsare och såklart pinglaN lovers
Idag vare skola och imorse så skulle mamma väcka mig och det tog minst 40 minuter innan jag orkade mig upp ur sängen, alltså pallar inte gå i skolan längre tack och lov så äre sportlov nästnästa vecka *äntligen* & då ska man ju åka till sthlm med världensbästa syster till våra bästa pööjkar Tim&Toni. Men hur som helst idag i skolan så vare vanliga lektioner började med matte på morronen o jag va hjärndöd för vi började med något nytt och jag orkade fan inte fatta vad dom menade alltså haha men sen så vare andra lektioner efter det sen lunch och efter lunchen bild och då satt jag o lyssnade på musik o hörde inte klassen och jag satt emot fönstret och såg ingen annan i min klass typ *skönt* och tydligen så röjde dom lite smått några av dom men jag varken såg eller hörde det sen kommer mig lärare och typ säger åt mig att vi hade slutat för 5 minuter sen då hade jag suttit kvar så länge att jag inte märkt nånting och då svarade jag ojsan och sen bara typ drog men innan sa hon faktiskt att jag jobbade bäst idag bättre än nån hade gjrot på länge o jag sa inte ett ord och bara gjrode det jag skulle så nu ist för att ligga sist på uppgiften vi ska göra så ligger jag lääängre fram än vissa i klassen men fortfarande ligger några framför mig eller vad man ska säga. Sen när jag kommer ner ifrån trappan så träffar jag på vinwar typ och hon väntade på nån o jag skulle vänta med henne o dt gjorde jag men det värsta va typ att Mohammed och Nedal fortfarande va kvar i skolan och dom drygade som fan tro mig jag flippade jag skrek på dom och jag svor jag kallade dom saker o jag tänkte gå på Mohammed för han drygade och lät illa o snackade på sitt språk haha !
När jag senare drar hem så kommer jag hem o sätter mig vid datorn o gör typ ingenting så nu sitter jag bara o väntar på att min träning ska börja. Den börjar typ 18:00 så det är ett tag kvar fast ändå inte så länge :) hihi.
Men nu ska jag dra ner och käka nånting, vrålhungrig. Kommer komma ett eller kanske två inlägg till det vet man aldrig hihi. Ahjuste ... Sen ska jag börja med att lägga in ett blondinskämt varje dag , så länge jag kommer på några så ni får skratta lite granna :) ni kommer att skratta tro mig ni kommer... Och det första blondinskämtet kommer till och med redan idag , så det kommer ni att få skratta åt & sen ni blonda ta inte åt er jag är med blond

Blondinskämt nr.1
Vad skriker en blondin som bevittnar en bilolycka?
svar : vilket nummer har 112

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; skönt det :D för mig gick det helt okey! hoppas på vg eller mer :)

2010-02-12 @ 17:06:15
URL: http://glitterkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0