♥ JAG ÄLSKART ♥

Hej bejbs
Idag vaknade jag och Jenny 15:30 och såklart väckte hon mig denna gång med jag venne varför , men efter hon  väckt mig ville hon sova mera men då kunde ju såklart inte jag sova så jag drog upp.
Under natten hade alla 4 problem med att sova pågrund av en sak som jag inte nämner här men både jag och Jenny är troende i det och det har inte hänt på ganska så jätte länge men sak samma. Men hur som helst innan allting började så satt jag och Jenny vid köket och drack te och käkade hårdmackor as nice hihi, men hur som helst sen vart det som det vart med den natten men vi somnade halv 7 men sak samma orkar inte skriva mera om det som hänt eller hur det började mihi för då tror ni säkert att jenny och jag är helt galna eller nånting !!
Nu sitter jag i soffan med Toni och jenny sitter vid stora  datorn och dunkar musik as nice alltså, tim och niklas är och köper en platta powerking sen senare blir det att vi ska dra ner och åka skridskor i deras hall och dricka powerking längtar som fan haha fast jag och jenny kommer bli helt av banan alltså :) jag klarar fyra sen ligger jag och skrattar åt minsta lilla grej som nån säger eller gör. Hur som helst nu ska jag sluta blogga och gå vidare till det andra jag gjorde, puss på er älsklingarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0