ISHALLEN I SUMPAN ♥

Hej älsklingarna idag har jag varit på stan med Jenny från 17:00-18:00 vi träffade Tobias snabbt bara men sen dissade han mig för andra går visst före mig som han träffar varje dag ist för att va med mig längre som han kanske träffar en gång varannan månad men det är väll hans val hur mkt jag betyder för honom eller inte.. Jag och Jenny kom hem för en timme sen och nu ska vi snart dra ner till ishallen och kolla på grabbarnas träning fast dom började för 20 minuter sen men den slutar ju ändå tjugo över åtta så vi hinner kolla på den lite. Nej nu ska jag dra på toa sen ska vi dra ner och kolla på träningen, puss på er älsklingarna. Älskar mina regelbundna läsare ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0