ignorera detta

Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Allting blir bara så fel så fort jag sätter min fot i närheten av någon.. Kanske borde hålla mig instängd på mitt rum, aldrig sätta min fot utanför min dörr bara vandra här inne dag och natt fram och tillbaka. Är så less på allting som sker utanför mina väggar. Jag önskar jag bara kunde få vara ensam nån ända gång och tänka igenom allting o försöka förbättra saker och ting , men har inte orken kvar längre till nånting & så ska inte en 15 åring känna. Enligt min åsikt måste alla få den hjälp dom behöver men jag har inte fått den hjälpen än. Jag har fått gått till psykologer jag har fått suttit på möten hos skolkuratorn jag har åkt hit och dit men fortfarande mår jag dåligt om inte sämre än vad jag gjorde när jag började snacka med dom och det är nånting som jag inte orkar med längre & jag är trött på det... Snart säger jag hejdå och menar det fast jag även inte vill , men finns det nån annan utväg än den ? Jag vet att det finns det men hjälp mig då att hitta den..
Kommentarer
Postat av: Anhörige

Tar ditt rop på allvar!!! Min Anhörige som attackerades i 3 dygn i Maj,många av hans bästa vänner i Östersund tog sitt liv/ de orkade inte med att bli övergivna av flickor/ Du som ung vacker Kvinna? Det finns proffshjälp!!! Min Anhörige? Gick den längsta Psykoterapin i Uppsala`s historia! LUKASSTIFTELSEN.. 100% Skyddad,100% Sekretess, Väntetiden? Kan vara lite lång/ Bättre sent än aldrig! Min anhörige började 1985(fick 4 års förtur) Avslutade den 2006/ Så? Nonchalera ej dina hormonhumörsvängningar! Du är en äkta,ädel varelse din humanitet? Enorm! din sannings sökeri? Äkta! Ge aldrig upp! Ta aldrig skit! (grynets bevingade ord i TV) ... TA ALDRIG SKIT!!!!

2010-10-15 @ 11:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0